"Єдність людини і природи. Природні заповідні зони України"
Природне середовище було, є і буде незмінним партнером людини в їх повсякденному житті. Ми черпаємо із скриньки природи всі наші багатства. Природа, її краса і велич залишаються нашим головним скарбом, нашою святинею, якій непідвладні час, мода…
В. О. Сухомлинський стверджував, що сама по собі природа не
розвиває і не виховує. Залишивши дитину наодинці з нею, годі сподіватись, що
вона під впливом навколишнього середовища стане розумною, глибоко морально,
непримиренною до зла. Однак разом з культурою, людським впливом проявляється
сила настільки сильно, що неможливо це не помічати. Тільки активна взаємодія з
природою здатна виховувати найкращі людські якості.
Презентація на тему: "Природно - заповідний фонд України"
Черкаської області 8-9 клас
Підручник містить матеріали про фізичну та соціально-економічну географію Черкаської області. Подаються загальні відомості про область, її природу, населення та господарство. Окрема тема присвячена розгляду кожного із 20 адміністративних районів.
Видання розраховане на учнів 8-9 класів. Навчальний посібник покликаний виховувати любов до рідного краю, прагнення всебічно вивчати його природні та економічні особливості, примножувати багатства.
Національний історико-культурний
заповідник «Чигирин».
В доступній і цікавій формі пропонується найрізноманітніша інформація проводу. А саме: водні ресурси Землі; фізичні і хімічні властивості води; роль води в житті людини; споживання води. Значну увагу приділено джерелом водопостачання, вимогам до їхнього вмісту і охорони, способом очищення забрудненої води. Окремий розділ присвячено пізнавальним відомостям про воду.
Вправа «Міркувалки»
Учням пропонується обговорити вислови видатних людей про
відношення
людини і природи.
«Людині потрібні не три аршини землі, не садиба, а вся земна
куля, вся
природа, де на просторі вона могла б проявити всі свої
властивості свого
вільного духу» ( А.Чехов).
«Кожна людина смертна, та людство в цілому безсмертне» (Апулей).
«В озонову дірку подивився янгол:
— Господи, скажи їм, щоб вони
схаменулись!» (Л. Костенко).
«Природа не терпить пустоти» (Латинське прислів’я)
Вправа «Дерево думок»
На дошці висить плакат «Дерево думок». Учням пропонується на
листочках з дерева прописати свої думки щодо покращення
природи їхніми
силами. Свої напрацювання учні проговорюють та прикріплюють
на дерево.
Перегляд відео
https://www.youtube.com/watch?v=S9caPlf5ioU
Коментарі
Дописати коментар